Sunday, February 03, 2008

Pengiklanan

aku baru balik dari melihat bintang berkelipan
di waktu malam.. hendak sahaja aku menangkap gambar
di kawasan itu.. jikalau boleh ingin aku mencari hotel
untuk melihat bintang yang indah..
tetapi..

ada 'roadblock' pula... ni kalau kena saman ni tak berbaloi..
otak aku pk.. 'money' atau duit atau Ringgit Malaysia
mungkin terbang RM 10 - RM 300
aku bertawakal kali keempat..
syukur.. lepas..

aku terpaksa memadam impian aku bermalam di hotel..
rajin sungguh polis Malaysia.. bagus bagus..
kurang deruman motor...
'menghabiskan duit minyak sahaja.. biarkan.. duit mereka'
kata aku di dalam hati..

aku kena tidur... selamat malam semua..
rancangan aku selepas ini
duit duit money online money online internet online forex online

5 Comment and put their link:

Anonymous said...

Tajuk pengiklanan, tapi content dia jauh lari dari tajuk. Ish3. :p

Anonymous said...

@cypherhackz
malam tadi sewel sikit..
tak berapa betul tu yang camtu tu.. hahah..

- j o h a r i - said...

ko ni cai, penunggang motor di bawah lindungan kaabah..
mmg kompem la polis x saman ko
aku pernah naik motor dgn ko
aku tau ko la penunggang motor plg berhemat di jln raya..

abeming said...

hotel?untuk? =D

Anonymous said...

@johari
tima kasih.. tima kasih
aku terharu...

@sarmi
melihat bintang di waktu malam hahahahah

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena