Saturday, February 16, 2008

A stress effect & Gadisku dalam Koma

'Stress'.. itu yang aku lalui dan ditenangkan oleh joe
hari ini sungguh berat.. sampai aku tak tau apa nak letak kat blog..
berbekalkan perut yang lapar dan 'wi fry' yang asyik 'dc'
membuatkan seperti menyimbah 'liquid nitrogen' ke tangan
'aku nak makan la woi.. apa ini olang?' kata aku bagai
seorang perawan yang baru datang bulan

menjenguk blog teratak blogger
masuk blog joe.. terus lapar..
'weh joe.. ko ada letak mesej bawah sedar kat post baru kau ke?'
masuk blog yazid aku terus ngantuk..
'peh.. masuk contest nuffnang dah mamat nih'
masuk blog raja terus bersemangat nak test kat hp sendiri
'nak wat ke tak nak.. nak wat ke taknak'
** update skit
pastu aku menjenguk geweng dan fit
geweng mencari sedang mencari kerja
post yang membuatkan aku tersenyum..
UTM Job Vacancies oleh geweng
aku menjenguk juga blog si fit..
seorang cikgu di sekolah menengah perempuan..
dan membebel tentang sekolah..
'takpe la fit.. peluang ko dapat perempuan comel lagi muda amat tinggi'
blog fit..



The Times lirik-gadisku dlm koma

gadisku dalam koma,
seriuskah keadaannya,
gadisku dalam koma,
seriuskah situasinya,

dengarkanlah lagu ini bila sedar,
betapa pilu tangisku,
ku berikrar takkan ingkar,
moga kau sembuh segera,

maafkanlah,diri ini jika pernah,
salah dan silap denganmu,-
ku berdoa ke atasmu,
moga kau pulih semula

Download here

dan lagu aku...

jiwaku dalam koma,
seriuskah keadaannya,
jiwaku dalam koma,
seriuskah situasinya,

'series beb.. tak pernah seseries ini'
mana tak series..
'weh dr jai nak tgk sistem yang ko buat tu..'
pastu
'weh.. tambah word.. prof hanan nak tengok plak..'

damn.. peh.. sistem simple aku dilihat orang atasan...
ahhh aku kena buat sehabis baik..
ok.. doakan aku berjaya...

5 Comment and put their link:

Yazid Husain said...

cai, geweng ada blog baru. ape entah link dia tadi ada letak kat status YM dia. tajuk nya meniti arus masa. dah nuffnang dan rss mcm ko.dah tiga post pun

فيصل said...

owh.. apa nama blog die? aku mahu jenguk dan letak kat link akuh..

Oda-オダ said...

huhuhu...dah lama aku xdgr nama lecturer kat fsksm...dr jai n dr hanan nak tgk sistem ko..waaa cuakk sehhhh...good luck kucai...aku tau ko leh buat punyer..

فيصل said...

@oda..
cuak.. semua emosi berkecamuk.. ko pun tahu aku tak bleh ada orang 'besar' berada di sisi.. menggelabah atau aku keras seperti batu jalanan..

nazry said...

promote blog aku cai....

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena