Wednesday, February 20, 2008

Aktiviti musim sakit 2008

ah.. mungkin bulan 2 ini banyak cabaran mendatang..
(memang banyak.. hampir tak tertanggung aku)
terima kasih kepada sokongan dari kawan-kawan

batuk***

... khook khok khok.. khok khok
khok khok khok
'peh siap buat efek masa menulis' kata si raja
khok khok khok..
peh... dada aku sakit...
aku cuba mencoret..
khok khok 5x..

beginilah.. aku hendak tulis.. idea dah ada..
tapi disebabkan batuk.. susah sedikit..
memula bersin.. bersin.. sekarang bersin bersin sudah elok..
batuk pula...

dengan lagu puteri santubong aku pasang ulang-ulang..
yang menghiburkan aku..

sapa ada lagu ori yang laju.. aku mahu..
aku sudah ketagih lagu puteri santubung

mengahantar adik ani yang kemalangan..
dan menghantar kedua-duanya ke jusco..
hati hati...

ahh.. aku ini ada idea.. tetapi...
khok khok khok.. batuk sahaja..
mungkin ini petanda aku akan sihat..
aku akan berusaha untuk mengupdate semula..
selamat berehat...

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena