Saturday, February 16, 2008

menjana pendapatan sampingan

aku baru berjinak jinak dengan adsense
dan aku mencuba sedikit sebanyak
dalam ini hari ke 16 aku mencuba adsensedengan serius.. dari 10 february 2008.. aku berazam.. tak nak sia-sia berinternet
dan aku mencuba.. dengan blog ini sahaja....
hasil dari cubaan aku.. syukur..
berhasil juga..
sekarang aku dalam fasa ekperimentasi
dan akan ke fasa perlaksanaan tidak lama lagi

aku kena belajar bersungguh-sungguh dalam
mencari pendapatan sampingan melalui internet ini
yang aku tahu..
selain dari nuffnang, nufflet, adverlets dan grabmyads
adsense adalah sumber yang oleh dipercayaai

selain daripada side income ini
perlu ada cara lain
aku memasuki mastereload untuk duit sampingan..

ada yang jual ebook.. ada yang jual benda yang free..
ada yang print ebook free dan jual..
banyak yang boleh dijadikan side income kat internet nih..
aku mencari peluang..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena