Saturday, February 23, 2008

Ayat 'harpoon' dan formula wi-fry

ntah betul ke tidak aku eja.. lantak la..

aku sufing surfing..
pastu raja ajar cara yang betul..
dengan formula wi-fry
D²/16*c
D=diameter kuali, fry, atau apa apa yang melengkung
c=kedalaman lengkungan.

tiba-tiba... satu sms datang..
'trut trut trut'
dan aku membukanya..
'sayang ..... tak tido lagi ke?'
dan aku balas..
'tak tidor lagi nih.. ni tengah berfikir nak
buat apa hari isnin dengan orang yang tersayang..' dan butang send dihantar..
...
'trut trut trut' lagi sekali satu sms diterima..
dan aku membacanya
'iye ker?.......sambil bertemankan komputer kan??kan??kan??'
aduh.. pedihnya.. tepat sungguh...
'iye sayang. iyer.....' kata aku dengan nada kantoi..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena