Sunday, February 24, 2008

Seketika di depan rumah ani: Flower Photography

aku menunggu di luar.. kerana menghormati
dan membazirkan masa menunggu aku dengan menangkap gambar
bunga ros..
hendak sahaja aku rembat atau mintak sepasu bunga ros..
tetapi nak buat macam mana.. tangkap gambar pun jadi lah :Dsudut bunga ros yang fotogenik..
aku rasa aku kena tanya sifu aku..
bahagian manakah yang cantik..
aku ini keliru sedikit dengan bunga ros..
dari jauh ia menarik.. dari dekat ia macam pelik aje
macam ada sesuatu yang tak kena
aku cek lagi.. kat sini ke?
ahh.. tangkap dan teliti kat rumah..
aku masih kurang senang dengan pemerhatian aku
cantik jugak bunga ros ini..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena