Tuesday, February 26, 2008

Sibuk.. itu yang aku dapat katakan

pening, penat, lesu..
tetapi terima kasih kepada fitri yang membelanja burger sedap
dan milo(rasanya) ais..
bertenaga aku pada malam itu..

aku bermimpi aku bleh jana elektrik
dengan syarat aku kena tahan isap rokok
peh.. berat betul.. dan aku isap rokok pagi tadi
'fit.. rokok sebatang' separuh mamai..
selepas isap aku baru teringat..
bayangan tanganku mengeluarkan karen..
dan syarat nak kuarkan karen adalah takleh isap rokok
'damn....' lalu aku isap rokok sampai habis..
1 batang buat hari ini :D
er.. maksud aku sampai kul 12 tengahari..
sangap gak nih

mak aih.. tajuk post aku..
atas ni mukadimah aje.. kang aku cita tentang aku sibuk..
sibuk skit..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena