Thursday, February 21, 2008

Seketika di Jusco sebelum J-Card day

'awak ada produk ***' tanya si gadis montok dari seberang kepada ani
aku mengeluh.. 'aii tadi kata nak beli barang..'
'adoi lamanya' keluh ku lagi seperti kecewa
mereka berbual mesra
dan aku mencuci mata..
'apesal ramai plak wanita² anggun pada hari ini?'
aku berangan seketika..

setelah 20 minit masa berlalu
'lamanya.. ntah apa la yang nak dibeli.. jom naik.. kang ramai plak beli'
ajak aku kepada ani..
'wah... awak kutuk² die.. tapi awak usha die' kata si ani sinis
adoi.. kantoi... pedih sungguh..
dapat gaji aku nak beli spek mata hitam..

6 Comment and put their link:

edriaty said...

wah.dasar lelaki,pantang tgk
pompan dahi licin.. =D

Anonymous said...

hahhahahaha.... mata ani macam cctv.. nampak aje...

Fairuz said...

lelaki memang suka memandang keindahan anugerah tuhan ;)

-fAiZiQ- said...

bukan lelaki sahaja yg suka memandang keindahan anugerah tuhan, malah perempuan pun begitu juga.

فيصل said...

@edriaty
itu aku sahaja. bukan semua lelaki begitu.. ada yang menjaga mata.. selepas ini aku erlu menjaga mata dengan memakai spek itam.. huahuaua

@tz
aku terlupa.. sudut permandangan wanita amatlah tinggi.. mereka teliti.. kami 60 darjah aja.. lebih tertumpu.. kamu(wanita) penglihatan mencapah

@fa
memang aku sokong ..uhuhu aku terharu.. aku terharu

@faiziq
aku sokong kata kamu faiziq.. salam perkenalan...

Oda-オダ said...

hahaha...kantoii tu xtahan tu..emm mmg la korang suka tgk ekk..xpe2 sama je...org pompuan pun suka tgk keindahan ciptaan tuhan gakk...hahaha tp pandangan tu kena la jaga...ekk pandangan pertama pandangan ukhuwah..pandangan kedua pandangan syaitann..(^_<)

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena