Sunday, February 24, 2008

CIMB? aku menyirap

bukan sekali dua aku kena..
aku pun tak tahu.. kenapa kena macam ini..ni kali keberapa ntah aku tak ingat..
algoritma aku menunggu dengan skema sebelum aku post kat blog

for x=1 to hanginmenyirapgila
aku_tunggu_5_minit..(damnit)
pastu_login_semula..(damn)
next

memang membazir masa aku..
bila masa aku log in? mengkarung betul..

8 Comment and put their link:

Azhar Ahmad said...

Dia tengah down tu... tunggu la sehari dua nihhh,,,,

فيصل said...

aku dah email dah tadi.. tak dapat aku nak bersabar.. harap-harap cepatlah akaun aku bleh masuk balik.. banyak menda aku nak buat ngan cimb online nih.. hehe.. aku bersabar..

abeming said...

sabar chai sabar...hehehe...aku bengang dengan maybank TAC request...dari malam semalam aku request...sampai hari ni belum sampai...pastu bila nak request lagi dia ckp anda telah request...huhu

edriaty said...

heheh...bole x ko hack cimb
website..trnsfer balance kt akaun
aku jd bejuta. =D

Anonymous said...

sabau2... abg aku pon cakap cimb tak betul tadi.. terpaksa aku pakai maybank aku bayar bill dia...

فيصل said...

@abeming
mak aih.. ish ish ish.. penghawa dingin server die rosak ke apa..

@edriaty
uiyo.. kalola aku bleh hack.. confirmnye aku diam.. mana ada kecoh-kecoh.. hahah.. ibarat bomoh no ekor..

@tz
tu la.. susah betul.. tadi pun memebr aku susah gak.. tapi itu pagi tadi la..

yanmaneee said...

yeezy boost 350 v2
puma fenty
nike air max 2017
timberland shoes
fenty puma
adidas stan smith women
yeezy
nike sneakers
yeezy shoes
jordan shoes

seneeh said...

check this learn this here now next page helpful hints visit homepage useful content

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena