Wednesday, February 20, 2008

Photo Kehidupan

dahulu aku teringat.. masa duduk kat M05..
'jom mancing' kata aku kepada sarmi..
peh.. time ni aku bad mood.. selsema..masih wujud lagi tasik buatan..
dahulu aku kena amik bola(aku jadi budak milo)
pastu tergendala sekejap.. sebab bola masuk kat siniserabut.. serabut.. sambil aku didalam keserabutan.. akumenangkap gambar
pokok.. aku tidak tahu pokok apa..
tapi ia memberi aku ketenangan di dalam keserabutanaku sudah kemaruk bunga..
terlupa pula nak balas.. kdit tak dak..
bunga bagi mesej.. modal 1500.. nak buat komputer.bukti semua yang indah hanya sementara

1 Comment and put their link:

Anonymous said...

...dan kita telah mendapat seekor ikan seluang...anak seluang...heheh

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena