Sunday, February 03, 2008

Hujan Taman U, Skudai, JB

gambar di bawah ini diambil di tepi 7e, Taman Universiti
ia tiada kena mengena ngan Hujan..
tapi ia memerlukan air hujan untuk terus mekar menawan
Kugiran Hujan telah berlansung di Taman universiti
dan para peminat muzik bawah tanah tidak melepaskan peluang pendapatan
termasuklah Hosmate aku si Johari ,si Yazid dan Raja
Raja belum update blog.. pasni aku jenguk blog housemate aku

pelaburan yang berbaloi bagi mereka
untuk mengikuti perkembangan mereka
sila klik sini untuk Johari(Hujan turun di Johor Bahru)
dan
sila klik sini untuk Yazid(Kugiran Hujan in Johor Bahru)
dan
sila klik sini untuk Raja(As expected Hujan (in Taman Universiti))
aku tak dapat pergi kerana ada hal indah di jusco..
hahaha.

untuk blog Raja.. kalo die update.. aku letak

duit duit duit money money money sumber pendapatan jana wang ringgit

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena