Saturday, February 23, 2008

Pagi yang hening

Orbit Downloader 2.6.2

Download Now (2.03MB)
Tested spyware free
Click Here
  • License:Free
  • Average User Rating: (out of 183 votes) Rate it!
  • Downloads: 590,628
  • Requirements: Windows 2000/XP/2003 Server/Vista
  • Limitations: No limitations
  • Date Added:February 21, 2008
'trrrr ... trrrr.. trrrr.' handset aku bergetar
aku angkat.. dan.. 'hello.. hello..'
dan dia jawab.. 'assalamualaikum..'
aku balas 'waalaikumussalam'
dia suh 'mandi la cepat.. ni tengah buat apa lagi nih'
aku balas 'kejap.. ni baru lepas bangun..'
die tanya lagi 'aik.. tadi kan dah bangun..'
aku balas.. 'ni baru lepas bangun'
sambil menaip... membaca onepiece 489
*
*
'aa.. tu mesti depan komputer....baru bangun konon..
pagi pagi aje sarapan komputer..' kata si dia
'mak aih telinga yang elok jangan dimanja' kata aku

kantoi

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena