Sunday, February 03, 2008

How to make a Wi-Fry/Wi-Fan

rahsia menulis tanpa internet berbayar ini amat sulit
disebabkannya aku dapat menulis, meng'upload' dan men'download'
kos menghasilkan wi-fry ini amat murah..
maksud aku..
RM 12.90 = Tempat Tos Sayur
tali rapia.. belas ihsan stor..
memang best..

Peralatan:
1.USB Wifi
2.Tempat tos sayur
3.Tali Rapia..

okeh.. pastikan usb wifi anda letak ditengah..
dan buat ikat silang.. dan jadikan usb wifi anda tegak 90 darjah
dan letak ditempat tersembunyi...

dengan berbuat demikian aku bleh menjimatkan duit
cara pemasangan bagi seseorang yang malas seperti aku..
disebabkan aku demam selsema
maka aku letak gambar untuk korang buat..
semoga berjaya..dari low kepada good..
mungkin jikalau kamu buat.. ia bleh buat dari low ke excellent
inilah kehidupan aku.. berjuang menjimatkan wang ringgit..
okeh hasil net stumbler dengan 'war walking in the 1.5m x 2.0m room'walaupun rendah tetapi ia terus menerus.. tanpa dc.. hahaha

1 Comment and put their link:

Fairuz said...

wah. ko paste la hasilnye (graf kat netstumbler)

ps: kalo nak lagi optimal, kan ada equation dia, untuk tentukan kedudukan mana yang buat adapter ko tarik lagi kuat.

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena