Tuesday, February 05, 2008

Pejabat pos dan impian wordpress


untuk menjimatkan wang ringgit
kita mesti cari web hosting free..
nak harapkan blogger.. tak sedap..
aku tak banyak upload gambar sebab
space untuk upload gambar tinggal skit.. uhuhhu :(
tunggu gaji bulan depan.. pas kerja
baru aku fikir nak beli satu hosting..
nak gak bermain dengan wordpress..
ape kandungan yang harus diletak?


aku kena fikir.. uhuhu
tadi.. di pejabat pos..
'dik anta guna pos biasa ajela.. nak anta hari ni kan?'
kata kakak itu kepada aku..
aku tak sempat tanya dan faham..
die guna ayat lembut memaksa..
bagai seorang ahli silap mata..
melakukan ayat psikologi di dalam memilih kad..
untuk tidak membuang masa aku yang banyak terbuang.
aku terus terima..
serabut kepala aku..


'RM 6.00' balas kakak itu


okeh.. kata aku..
'tulis nama penerima ngan pengirim'

2 Comment and put their link:

dayat said...

wordpress mmg best .. beli je hosting skarang dah murah .. :D

kucai said...

ye ke? ko pilih hosting mana?
aku nak kejar broadband dan hosting.. baru best.. ni pun guna broadband orang lain..hahaha

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena