Tuesday, February 05, 2008

Mungkin hari ini hari angin aku

aku ke CIMB online .. nak topup modal..
tapi.. aku request TAC hampir berpuluh kali..
tak dapat-dapat.. bangsat haram jadah betul la..
hidup hari ini penuh tekanan emosi..

handset plak asyik-asyik mati..
hangin gila..

orang sana plak asyik desak desak..
fak.. adoi la... sib baik la ada blog..
bleh aku marah-marah tak tentu pasal..

adoi adoi adoi... fak fak fak
ada aku berjalan ke cimb ni kang..
masalahnya cimb online tu nak wat ape?
baik aku tak yah buat.. sial.............

5 Comment and put their link:

Fairuz said...

it's time to move to phone banking bebeh. server untuk online banking and phone banking adalah lain lain. so, tak ada masalah sekiranya salah satu down ;)

Anonymous said...

peh... camtu rupanya.. phone banking.. pasni aku akan phone banking pula..

Anonymous said...

Kau gi CIMBonline kul berapa? If tengah2 malam memang la payah brader. Aku dah banyak kali dah alami masalah seperti ini.

فيصل said...

aku access petang..lepas balik kerja aje terus access....bab request Tac je yang leceh.. tak sampai-sampai.. owh.. itu perkara biasa eh

Fairuz said...

ko kan tengah running bisnes. better ko prepare for backup plan. untuk mengelakkan pelanggan ko lari ;)

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena