Wednesday, February 06, 2008

Happy Holiday.. Gong Xi Fa Cai activity

memang lengang.. bos aku tak datang.. danial bercuti..
hanya tinggal orang iran di hadapan kandang aku..
'where should i go when i want to lunch?' tanya orang iran itu kepada aku
'i suggest you go "meranti".. the best place to lunch ever' kata aku selamba badak
serta mnunjuk jari ke arah barat..
'peh.. tolong jangan tanya lagi..' kata aku di dalam hati
english aku teruk.. hahahah

ya.. kamu pernah tahu apa itu 'semalu'?
kamu tidak tahu..
ahh betapa bandar termaju gilanya tempat kamu ini
mari saya tunjukkan apa itu semalu..Gambar aktiviti berehat hari ini..klik gambar dibawah untuk paparan yang lebih besar

sekarang aktiviti gong xi fa cai aku adalah menangkap gambar.. oyeah..

gambar awan yang lama(gambar hujung belas ihsan yazid)

1 Comment and put their link:

circleinspoon said...

eeehhh!ada ke org xtau semalu???

satu benda yg aku xdapat buat dr dulu sampai skrg -> cabut daun semalu before dia kuncup! bilalah nak tercapai impian~~~

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena