Friday, February 01, 2008

Ebook percuma.. download it before i delete..

aku menyelongkar mencari idea
dengan badan aku yang tidak sihat
dan asyik demam selsema..

aku dah makan limau banyak..
aku rasa vitamin C aku sudah habis..
menyelongkar Hard Disk maxtor aku
yang masih dibawah kapasiti 400 GB(aku jeles sama circleinspoon)

tiba tiba aku terjumpa longgokan sampah..
aku mahu buang..
tetapi.. sebelum aku buang.. aku upload dahulu..
sapa hendak.. download lah..
sapa tak nak.. lantak la.. terima kasih..
Ebook memikat..sesuai dibaca oleh para geek sebelum memikat

CompleteGuideToHandlingWomen.pdf
HowToMeetBeautifulWomen.pdf
HowToSeducingWomenWithYourComputer.pdf
PsychicSeduction.pdf
AmargiHillier-MindPowerSeduction.pdf
101RomanticIdeas.pdf
Succeed_With_Women.pdf

aku ada amalkan sesetangah tips dari buku diatas..
dan hasilnya agak memuaskan..
selepas ini akan aku upload semua yang ada.. dan aku delete dari cakera kerasku..
aku mahu ganti dengan movie yang aku download..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena