Monday, January 07, 2008

Promosi untuk anda..sebelum 10-1-2008

Jika anda masih baru dalam Bisnes Prepaid ini, sila duduk, tenangkan fikiran & luangkanlah sedikit masa untuk membaca dan fahamkan kandungan laman web ini. Tq.

Jika anda sudah lama dalam Bisnes Prepaid ini disyarikat lain, anda pun boleh duduk, tenangkan fikiran, sambil minum kopi tapi jangan hisap rokok. Luangkanlah masa lagi untuk membaca dan fahamkan kandungan laman web ini, bandingkan dengan konsep dulu dan seterusnya tak perlu teragak-agak keluarkan dari poket RM58 RM25 (Promosi Tahun Baru hingga dan bayar kepada penaja anda untuk menjadi agen disyarikat ini pula.

Sesiapa sahaja boleh memulakan perniagaan ini dengan serta merta sebaik sahaja membayar yuran agen RM58 RM25 (Promosi Tahun Baru hingga kepada sponsor atau upline anda disebelah kiri dan anda akan didaftarkan terus secara SMS oleh penaja, dan boleh mula bisnes prepaid. Segala jualan prepaid anda, penajaan dowline anda atau lain lain urusan hanya dengan SMS dari telefon bimbit anda sendiri, keuntungan jualan prepaid sehingga 80% dari margin keuntungan prepaid boleh dicapai walaupun anda baru menjadi agen atau tiada satu downline pun. Konsep MasterEload mudah, tiada tekanan mencari downline, kerana downline anda boleh diperolehi automatik dari website ini, Sila login website ini untuk dapatkan plan pemasaran, maklumat bonus, komisyen dan lain lain.
"FIKIRKAN!!! Anda beli prepaid di kedai kena bayar harga penuh, tapi beli prepaid dengan diri sendiri dapat diskaun dan boleh jual pada harga penuh kepada kawan kawan, pelajar Universiti, jiran rumah, rakan pejabat dan kepada lebih 14 juta pengguna prepaid lagi."

Sila daftar percuma dan login di website ini untuk info lanjut.

Kelebihan menjadi agen MasterEload dibawah Group MasterEload

  • PERCUMA ! Website Replika MasterEload.Biz sebagai promosi bagi mendapat downline cara internet.
  • PERCUMA! Auto Downline / Pilihan upline secara rawak PERCUMA jika web ini tiada penaja dan data upline akan disimpan dlm komputer pengguna selama 2 minggu.
  • PERCUMA ! Email atau SMS(30sen) "ALERT" kepada anda setiap kali ada pendaftaran ahli baru dari website anda.
  • PERCUMA ! Web SMS kepada nombor talian Celcom.
  • PERCUMA ! Visitor Logs, Auto Follow -up dan lain lain
  • PERCUMA ! Starter Kit untuk promosi Off Line Anda
  • EXPRESS Top-Up Modal (RP) Agen melalui SMS atau web ini secara online.
sila rebut peluang ini....sebelum 10-1-2008

1 Comment and put their link:

Yazid Husain said...

Wah buat bisnes abg kucai

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena