Thursday, January 17, 2008

Kenikmatan internet free

aku memang melabur lebih kali ini..
aku terpaksa mengformat komputer bagi mendapatkan
internet... jadah sungguh... habis segala sampah di desktop
aku tak menyesal hilang semua yang berada di C:\
kerana aku ada D:\ E:\ F:\ G:\ dan I:\
ape la sangat C:\
kata aku dengan kerek...
tadi aku pergi melawat blog yang mengajar bahasa sarawak...
gerek=teman lelaki/teman wanita(rasanya)

tapi aku pelik.. ada orang tak tau guna
seperti.. 'gerek syot moto ko..'
atau 'gerek syot rumah ko...'

ahh.. persetankan itu suma..
lantak korang la nak guna atau salah guna ayat..
hormat bahasa.. itu sahaja yang aku nak pesan..

dan blog sarawak vs semenanjung ini.. amat sesuai untuk
anda belajar bahasa dan memahami perbezaan bahasa kita..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena