Wednesday, January 23, 2008

Before i Sleep

aku ke jusco...
'damn.. writer's block'.. aku baca dari neraka2 tentang 'writer's block'
* isap sebatang dua rokok untuk mencari ilham...

ada satu produk.. urc rasanya..
die bleh 'detect' kanser.. kira buat 'urine test' terhadap diri
dan 'compare' ngan ton warna
harganya RM 88..

aku tanya.. 'ape website produk ni?'
die jawab 'http://www.urinetestcancer.com'
ni bleh la promosikan nih.. aku pun tengok template..
sempat gak tangkap gamba..
aku tanya.. ni promote kat mana lagi?
dia kata.. 'Johor ngan KL..'

coretan di bawah ini hanya sesuai bagi yang 'open'.. dan tak sesuai bagi yang
berfikiran kotor
***
kagum aku.. tapi aku lagi kagum kat seorang kakak(selayaknya)
'saya tak puas hati ngan ayuzip ngan sensa' kata kakak itu
'saya tak nampak pun keberkesanan die' sambungnya lagi
lalu seseorang menjawab.. 'cuba leesa d'folia dan virile'
situasi berbeza juga..
'akak nak cakap sikit nih.. tongkat rapat tu bagus la
suami akak tanya akak wat ape' kata seorang kakak berbangga

** situasi masyarakat..
tiba-tiba seorang wanita menjerit.. meraung sambil
memegang perut... dan diusung oleh rakannya
manakala orang ramai melihat secara hairan
aku fikir 'mungkin senggugut, apendik atau ulser perut'
sebab aku pernah tersungkur apabila bangun dari katil
pada fikiran aku 'aku sudah lumpuh ke ni?'
cubaan bangun dan berjalan bongkok..
peh sakit tak terkata.. itu pengalaman aku kena 'apendik' dahulu di Kolej 11

***
'jom seven E.' kata raja kepada aku yang baru balik dari jusco
'aku letih gila nih.. ko nak gi dulu gi.. ' kata aku separuh nyawa
'ek eleh.. petang tadi ape cita.. petang ni blog dan ani sekalipun takleh kaco..
sekali je ko hilang' kata raja memulang paku buah keras ke pada aku
***
tahniah yazid kerana mencapai 97% pengunjung dari Malaysia
memang kagum aku ngan yazid..

mata aku merah-merah menahan ngantuk dan letih..
aku hendak tidur.. tetapi tak sanggup tidur.. sebab ada 'internet free'
dan aku berasa rugi jika tak menggunakannya secara maksimum
'masa itu duit' adalah moto pada zaman sekarang..
peh.. kali ketiga aku menhan sambil mengosok mata..
***
'joe.. esok ko kerja x?' tanya aku pada si Joe
'aku kerja' balas bahasa badannya

fakk.. aku kalah pada godaan nafsu tidur..
dan aku akan berangan diurut oleh perempuan yang ***

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena