Sunday, January 06, 2008

Minyak masak, internet dan Adverlet

internet masih tiada.. disebabkan tgh lari budjet.. maka
aku melepak la kat opis..
samapi aje.. terus nak update.. pastu redirect ke satu site.. syot..
apehal lak nih..
rupanya domain adverlets dah expired..
terus aku remove dienyer script..
teringat kenang mancari minyak masak petang tadi...
aku baru lepas beli minyak masak Vesawit..
susah betul nak cari minyak masak murah..
suma laris... jusco,bersatu jaya ngan jalal
kehabisan minyak masak murah..
RM 2.50..
aku berfikiran jauh lagi....

'emm kalo camtu cari dalam utm..
mesti ada minyak masak murah..'
kata aku didalam hati
sampai aje utm(azah kat klj perdana).. aku tak nampak plak minyak masak..
damn.. pastu adalah 4 botol minyak masak.. vesawit..
edisi terhad nih..
sib baik aku amik satu.. nak diikutkan perangai keji aku
aku amik 4 terus...lalu aku bawa ke opis.. nak update blog..
akhirnya misi mencari misak masak murah berjaya..
yeah.

tadi teman kawan raja pergi Pulai Jaya..
amik barang skit..aku pergi menangkap gambar..
dan balik tanpa gambar.. tak cukup tangan..
peha pun berguna.. barang banyak mak aih

kalo nak cari umah sewa.. kat sana banyak kosong.. tambahan
rumah masih baru..
lalang jua masih keanak-anakan lagi..

2 Comment and put their link:

circleinspoon said...

pulai jaya? blah mana a? dekat ngan taman u x?

Anonymous said...

kalo dari pontian. ko jumpa pulai jaya dulu.. kalo dari taman u.. ko jumpa pulai perdana dulu.. baru jumpa pulai jaya..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena