Tuesday, January 22, 2008

Blog yang aku suka tgk

aku suka yang membaca..
dulu aku suka baca mastika.. itupun sebab abah aku beli.
cita-cita misteri pun sama dan cita sains..
jiwang aku tak minat..

kalo surf internet
aku suka cari tv series.
movie ngan ebook
aku selalu download cita yang aku dulu tak pernah tengok..
masa kecik manala aku mampu nak gi tgk pameran dinasour..
tgk tv aje la..
kagum gak..
skang dah kerja.. aku nak capai suma mimpi indah yang aku
tak terfikir nak capai..
syukur..

aku suka magic.. dulu aku tak mampu nak beli bebarang magic..
aku buat ga magic kat adik aku..
tapi satu teknik aje la.. mengambil duit syiling seposen dari telinga..
magic tu best.. dan buat adik aku kagum..
levitation best gak.. cuba lawat http://bestmagicians.blogspot.com/

a... memang hebat si cyril tu..
aku paling kagum ngan si cyril.. die unik..
yang lan tak seberapa sangat..
die tak macam david copperfield..
barry & stuart pulak makin ke arah dark magic. cedera-cederakan diri
antara terbest la..

T.H.E.M.. memang best..
kalo nak diikutkan.. teknik magic diorang memang mengkagumkan..
okeh.. sambung di lain hari di dalam preview blog

aku menulis ni sebab nak cari idea session(coding) yang best

ps..**
suma blog kat side bar aku jadi indirect sifu aku semasa menulis..
tima kasih suma sifuku

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena