Sunday, January 20, 2008

Memancing Google Adsense dalam Blogspot

Hello and have a nice day,
i want to give you some tips about how to make money by google adsense
first of all build an Empire
a) build 10 website and gain $1 a day profit
b) build 1 website and gain $10 a day profit

testing sahaja

ini aku amik tips dari Hariz.org
mana tau.. dapat pancing kuar ads
tapi nampaknya hasil yang gagal.. damn... gagal...
takpe takpe.. biarkan sahaja..

kepada yang mahu belajar menggunakan Vmware sila ke
sini en jauze kita akan mengajar anda cara menggunakannya
dengan betul site beliau jauze

tadi aku anta ani balik.. dan aku berkata
'yang.. kalo 2222 bagitau tau'
sampai depan umah aje..
meter moto pada 2222.3 damn..
aku kena tunggu 33333 plak pasni..
meh aku tunjuk bukti..teringat rambah.. ish ish ish..
aku mahu mandi... aku mahu mandi

2 Comment and put their link:

ghimau said...

ngam ngam soi :)

Anonymous said...

@ghimau
mana website hacking ko.. aku tak saba nak letak link nih... hehe
lucky time tu.. 2222 hehe

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena