Monday, January 21, 2008

Proton saga baru..

aku nampak rata-rata blog cerita tentang proton saga
hebat hebat.. aku sampai tertarik ngan ragam berita harianmemang cantik kartun itu.. mempunyai mesej yang dalam

*
*
teringat aku di kala sibuk pagi semalam..
aku tertelefon adik aku.. cadang untuk mengadu ngan ani
memilih secara rambang nama di 'handphone' usang
trutt.. trutt.. trutt.. kekks..
'Hello... ayang... tak bleh masuk la...' kataku romantik habis
adik aku balas 'ye ke? tak leh masuk?'
aku jawab 'a ah.. tak leh masuk.. ni kecik sangat...'
'ape yang tak leh masuknye?' kata suara itu bernada kehairanan
'damn'.. aku tersilap dail nih..
adik aku Aini nama die..
'weh kem salam suma.. eh'
die balas.. 'hahahahha.. geli aku denga ko panggil aku ayang..
pastu cakap tak leh masuk'
aku sudah kelam kabut..
aku terdengar suara emak ngan abah seperti berada berhampiran
adik aku yang ketawa terbahak bahak dan
ingin berbual panjang..
'ok ok.. takpe.. kem salam suma..jangan cita kat mak ngan abah' aku 'play safe'
tutt.***

aku bermimpi dibelai oleh seorang wanita yang bernama ani juga
aku masih teringat padanya
dan jikalau post ini dibaca oleh ani maka akan perang besar...
maka aku sembunyikan..

9 Comment and put their link:

Fairuz said...

aku paling suka cakap sorang tu (tak ingat name die) mase hari jumaat. die kate "saga lama dah tak ada orang pakai". sesukahati die je kutuk orang pakai kete lame. tau la die tu orang kaye.. boleh beli 8 saga..

Anonymous said...

@ف wildchild
mentang-mentang die income riban riban sehari bleh la die cakap camtu.. cuba la kita ni puluh puluh sehari.. nak kutuk keta tu pk 8 kali.. silap silap.. sampai tertidur tak kutuk kutuk.. payah la nak kutuk ni.. kang kutuk orang kutuk kita kutuk keta tu balik.. jadi tak payah kutuk melainkan kita sama tinggi cam die.. baru la bagi kutukan penghancur semangat tak kerja sebulan tiga.. peh..

Anonymous said...

bwabwabwabwahuahuarghhuakekeke...percayalah selepas menaip komen ini aku belum dapat berhenti dari gelakkan 'sayang' ko....adoi....sampai xhabis nescafe aku pagi ni...adoi serius la lawak ko...kalo aku tak balik kampung dah...maluuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!

Anonymous said...

hahahhahaha... adek ko mesti hairan 40 kali.. romantiknye abg aku ni..

Anonymous said...

@abeming
malu aku. kalo aku balik rumah. aku kena pakai rambut palsu, misai palsu ngan spek mata hitam hahahah.. malu syot..

@tz
hahahaha.. segan aku nak balik umah.. memang jadi bahan kutukan rasanya..
sib baik ta tersalah dail no lain.. kalo tak haru biru hidup aku..

Rinie Yusof said...

ape yang xbleh masuk tue???hahaha..malu nk blik kampung pasnih..

Yazid Husain said...

ha ha ha buat Aq tergelak-gelak sornag depan komputer

circleinspoon said...

gelak

Oda-オダ said...

hahahaha....tu la len kali masa nak tepon tu check dulu betul2...kan dah kantoi

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena