Thursday, January 17, 2008

Kenangan Taman Pantai Rambah

tadi merupakan salah satu dari urusan keluarga di kukup
dan bermulalah sesi digital zoom
yeah.. aku sudah tahu keperluan digital zoom
ia digunakan untuk skodeng hahahha
dan shoot seseorang tanpa sedar.. sebab aku jauh gegila..
aku berdoa supaya ada seseorang yang murah hati memberi aku
dslr hahahaha..keadaan disana melihat air surut pada waktu pagi dan kicauan
burung gagak dan bangau
diantara dua warna berbeza.. hitam dan putihsi gagak dan si bangau.. sihitam di atas mencari peluang dan si putih berusaha mencari
makanan...si gagak berbincangmereka mengejek laut serta si bangau..
si bangau dan si nelayan yang bertungkus lumus mencari rezeki
angin rambah yang menderu.. sedapnya..
rambah sedap dipandang.. kata orang disitu..
lautnya biru sebelum air pasang
air yang keruh memercik...
si pemancing yang bersabar

6 Comment and put their link:

circleinspoon said...

mana ni?
lama gler tak nampak laut. more so pantai...
gian dah...

Yazid said...

wah nice pics.windu juga dengan laut

kucai said...

@circleinspoon
kat pontian..pantai taman rambah
jom la pergi.. hehe.. aku suka duk situ.. best anginya konsisten tanpa halangan.. awas kain.. ia akan terselak.. seelok-eloknya pakai seluar

@yazid
tq sifuku.. aku lepak lama gak tadi.. tapi sayang air pasang.. patutnya aku pergi pagi.. nanti ada masa jom pegi sana.. pagi airnya biru.. rasa bagaikan di langit

abeming said...

jom kita wat rombongan ke ganu...apa ntah pantai yg lawo gila kat besut tu...aku org ganu pon asik xhingat nama dia...huhu...tp kan pulau kapas best gak...jom jom jom rakan2 blog...heheh

emphbone said...

blog kau ke kucai..
bila nak berdomain sendiri?
jom arrr...

kucai said...

@abeming
asal air laut die biru.. dah cukup.. kalo keruh tak mahu.. haha

@emphbone
tgh kumpul budget.. pikir nama yang komersial plak.. okeh.. pasni aku berdomain sendiri.. hehe papehal aku kena ada internet sendiri dulu.. baru best...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena