Sunday, January 06, 2008

Produk kecantikan

aku nak balik umah dah nih.. tetiba aje tangan gatal nak update..
alkisahnya bermula apabila aku terkenang peristiwa pagi tadi..
aku melepak kat jusco kul 10.00 pagi..
melihat orang yang lalu lalang.. menegur para blue wave
dan aku terkejut... ada seorang isteri orang..
lalu dihadapan aku... ada bau yang aku tak dapat aku lupakan...
'haha.. ni bau virile nih...akak ni pakai kah? atau akak ni memakaikan kepada seseorang' fikiran aku menjadi celaru
selepas itu baru lah suami die sampai bersama anak-anak die..

Top most popular product..
ini hasil penilaian aku.. 'Majakani perapat'
aku banyak gak tahu hal pompuan tahun ini..
dan ini antara produk terlaris setiap hari..
bawah ni plak produk baru.. katanya ok..
ntah tak tau.. sila sila..
'dara lovely care'

7 Comment and put their link:

abeming said...

seriusly nanti aku da kawen mmg aku rujuk ko ngan ani bab ubat2 cemtuh...hahahaha...

circleinspoon said...

sengal

Robin Hudang said...

hahahha...ni mesti ko tanye kedai kat tingkat bawah depan restoren arena yang dah dibubarkan tu ka? ya ka restoran tu dah tukar? aku dengar2 la...dah lama x masuk jusco taman u sejak aku pindah dari sane...rindu same satu awek keje kat watson tingkat bawah tu...memandangkan dulu bekas "akak Ipar konon" kat guardian...aku benci sama guardian dan ia berada di tingkat atas yang banyak blu wave....hahahahha

OD@ said...

emm...suka no ko ngan benda2 ni ekk kucai.

ku(ai said...

@abeming
kalo ko ada menda nak beli.. dan malu nak beli.. aku tlg belikan.. kirimkan wang pos kat aku sebanyak RM20 sebagai kos penghantaran...

@circleinspoon
wah.. open la.. aku cita pasal produk kecantikan yang aku tahu hehehe.. dan itu antara yang terlaris

@hariz.com
hehe.. arena dah siap ada taman permainan kanak-kanak dan ada bunyi burung palsu.. kenkadang aku tertipu...awek yang mana satu? bleh gak aku tlg jenguk jengukkan utk ko..

@oda
ish ish ish... ko ni.. umur skang la kena tau bab bab ni.. memang.. dulu aku tak nak tahu lansung.. skang.. makan diri... malu bertanya memang menganiaya diri...

faith said...

huhuhu..teror la kucai..pasnih leh tukar kerjaya lak...

abeming said...

chantekkkk...nanti aku order...heheh...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena