Wednesday, January 30, 2008

Geweng.. kali ini aku ....

Okeh... disebabkan geweng ntah kemana
teringat aku..
'cai.. tadi ko tak kejut aku pun.. esok kejut aku ea.. aku kena g KL' kata geweng yang amat meminati Amy Search
siapa geweng?.. dia adalah seorang insan yang
amat seni dan kata-katanya ibarat serbuk kaca pil 'ecstasy'
ohhh aku cukup mengkagumi sifat peramah die ini
pagi tadi...
'weng bangun.. dah kul 8.. kata nak gi KL' kata aku
die balas.. 'ermmm'
ohh.. aku terlupa lagi...
aritu die suh letak kat blog..
promosi untuk sesapa yang nak beli gitar..
'cai.. tlg promote..mana tau orang beli'
dan aku balas.. 'ermm'
ok.. untuk tidak memungkiri kata aku

sesiapa yang nak beli gitar vox lorong terbabas ini
sila telefon 0167698251.. anda bleh panggil die nazri.. atau abg nazri.. atau
kanda nazri..atau guna kata ganti nama yang bersesuaian

2 Comment and put their link:

ف wildchild ۞ said...

RM500? hehe

takizo said...

nampak macam fender saje, i pun ade satu

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena