Friday, January 11, 2008

Dugaan

Semalam moto kesayangan aku ngan aku tergelincir..
aku menaip sambil mengurut badan yang sengal-sengal..
sedapnya jikalau ada seseorang wanita mengurut aku
**** berangan sendirian

side mirror pecah dan pemijak belakang patah..
bestnyer...
nampaknya aku kena bersabar...
mengenang pesanan pak unku kepada geweng kepada aku
'suma ni dugaan kepada kita..'
hadapi dengan senyuman...
aku tersenyum riang dan bergelak ketawa kerana musibah datang..
ini adalah dugaan.. dan hadapi dengan senyuman...

yeah aku berjaya...

****mula aku bebel sensorang*****
aku da pesan.. aritu promosi Rm25..
skang dah naik RM58..

kalo ko daftar masterload..
time promosi tu.. Rm25 dalam akaun modal tinggal la RM 10
Rm 15 buat baya upline

skang ni.. ko baya 58.. modal dalam akaun
tinggal 16.. tu la die tak nak amik peluang namanya
aaa... bukan aku tak bagitau masa semakin suntuk aritu..
Rm 42 buat baya upline
****end bebel****

aku terfikir.. macammana hidup aku tanpa internet di rumah..
adui.. modal nak amik celcom broadband kena dalam Rm700
itu untuk desktop.. kalo laptop.. beli data card dan daftar sahaja

terima kasihla geweng bagi info tentang auto response...
cuba ko try email mohdfaisalnasron[@]yahoo.com
ko spam ke ape ke..

aku baru try.. agak best gak la..
sapa spam aku.. die kena spam balik..
'langkah kaki aku dulu kalo ko nak gelar diri ko spammer'
kata guru spammer aku(geweng aka vox lorong terbabas)

2 Comment and put their link:

abeming said...

kucai tak layan sms aku...isk isk isk...=(

Anonymous said...

bleh aku tanya sapa bagitau ko? aku nak delete nama budak yang bgtau ko dalam hidup aku..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena