Tuesday, January 29, 2008

Butterfly & the dome of the UTM mosque

kepada yang 'buta binatang'
atau duduk di 'negara yang tiada binatang mahupun serangga'
yang amat maju tanpa menggunakan petrol dan
kesemua kenderaan di 'negara' anda bergantung pada medan magnetik bumi(levitation-anti graviti-tech), sumber elektrik bergantung pada cas yang terdapat pada udara
dan makanan berupa pil serta kapsul-kapsul khasiat 7 hari tanpa makan dan minum
mari saya tunjukkan ape itu kupu-kupu/rama-rama
ya... gambar dibawah ini adalah kupu-kupu atau rama-rama
kalo guna kamera digital biasa ini.. amatlah sukar ..
mungkin aku ada bau yang menyelesakan atau aura seketul batu..
dimana binatang tidak takut pada aku dan selesa berada
disekeliling aku.. maka aku dapat tangkap gambar ini menggunakan kamera digital Nikon S200
untuk menyuruh kupu-kupu/rama-rama ini 'stay cool' amatlah sukar
bagi pengguna kamera digital seperti aku ini...
kamu perlu menunggu dan mungkin masa linkungan 'hisapan sebatang rokok'
untuk menangkap bahagian yang 'photogenik/photogedik' kupu-kupu tersebut
UTM dome... atau kubah.. disebabkan aku tiada DSLR seperti Edriaty
yang berjaya memasukkan gambar ke persetankan.com (hasil gambar karya beliau disini) maka
aku menggunakan segala skill.. asal boleh sahaja..
ditangkap dari cepp.. dengan digital zoom.. mungkin pecah pixel gambar jika dibesarkan..

6 Comment and put their link:

Fairuz said...

jom kita panjat tiang tu.. pastu snap picture. ada brani?

Anonymous said...

mak aih.. panjat menara masjid tu.. wow... aku cuak wooo....

Fairuz said...

jom ar. ajak yazid skali..

abeming said...

hehehe...mukaddimah post ko menarik la kali ni cai...tergelak2 disubuh hari aku...weh S200 tu berapa ko beli?

- j o h a r i - said...

hahahaha..
tu dh mcm kt planet zorgon dh tu

jom la beb ke menara masjid kite weekend ni. meraikan kepulangan yazid dari negara gajah putih

Anonymous said...

@sarmi
skang dah turun harga 688 atau 588.. dulu aku beli 788

@joharihashim
kena planning bebetul.. jangan clash ngan jadual kuliah aku

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena