Wednesday, January 09, 2008

Rabu... hari ini aku luang bersama internet

Aku baru nak update...
jap ea.. bad tepon lak..
die suh tgk lelong prabot bape haribulan...

hu lega.. jap ea..
ok.. ada idea...
jap jap.. ani plak tepon...
ok ok... ********
*********
*********

ok sambung..
kedengaran si danial sebagai bapa..
sedang mengkomplen anak die yang suka bangun malam..
ini membuatkan aku gegar juga nak jadi seorang bapa
'kalo ko dapat anak yang kuat bangun malam.. pastu nangis² mintak susu.. pastu dah kenyang pun mintak susu lagi.. pastu muntah muntah.. **' aku dengar aje dah dapat bayangkan dah..
berat betul... sapa yang kawin awal ni.. pastu dapat anak awal..
aku respek semahu-mahunya...

berbalik pada Bad.. dan peminat perabot terpakai
klik gambar untuk besar.. guna mozilla kalo bleh..
aku ini anti ie.. sebab pening skit kepala guna ie..
24 dan 31 Jan 2008
urusan bentuk tunai.. cepat.. cepat..
kalo ada sedara mara, kengkawan atau jiran yang mahu perabot
jadilah orang tengah..
peluang ini hanya untuk 2 hari.. iaitu 24 dan 31 dari 9 pagi sampai 12 tghari

internet ini adalah satu cara membunuh masa yang terluang..
sebelum aku balik melepas rindu di jusco..
ada pesanan skit..
sesapa yang nak bisnes tu..
klik LINK ini.. sebelum esok.. esok tarikh tutup...
modal RM 25 aje..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena