Saturday, January 26, 2008

Buku Permata yang Hilang

Ini adalah iklan yang tidak berbayar
aku telah berjaya mendapatkan buku cetakan 1995
Naskhah Peribadi dari Kakak Linda kepada Nurul kepada Ani kepada Aku
kredit pada 'scanner' rajaYeah..... memang berbaloi perjalanan hidup aku selepas ini..
sekian sahaja..
aku memahami perasaan penulis buku itu(Ibnu Yusof)...
mereka berbisnes dan sambil berbisnes.. mereka menurunkan ilmu
ada di kalangan kita yang mahu 'free' (termasuklah aku)
semoga kamu(Ibnu Yusof) dilimpah rahmat kerana banyak
ilmu disini.. ini bukan buku lucah.. ini buku 'masa depan'
suka hati kamu nak cakap aku 'otak kotor' dan sebagainya
cakaplah.. tapi ingat...
'jangan kamu ludah.. kamu jilat balik'
aku nak 'katam'kan dulu buku ini
Herman Isa.. aku sudah ada buku hehehe

selepas ini kita gembira..

2 Comment and put their link:

Lily Abdullah said...

Salam kenal...dah khatam..dah khatam :D
Pesanan Penaja : Jangan kamu hampiri zina. ( kepada diri & yang lain-lain juga). Yang dah berkahwin - Jangan lupa tanggongjawab anda ekeeke..

Maaf gurau2.

Anonymous said...

salam perkenalan... hehe..
saya dah khatam baca.. nak khatam ajarannya plak..
hua.. tak.. tak.. tak hampiri zina

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena