Saturday, January 19, 2008

Aku tidak puas hati... luahan hati

hari ini aku tensen sedikit..
datang jusco lambat..
pastu cash deposit 'out of service' plak
modal tak bertopup..
camne nak niaga???

adui....
aku try pergi lagi ke CIMB taman U..
tengahari yang penat..
masuk aje.. tak dak lagi.. suma 'out of service'
aku tidak tahu.. blank hidup aku

hisap Winston dan buat kerja sedikit..
hari isnin dateline kerja...
*
*
aku melihat permandangan
tapi tak dak feel..
kosong aje.. otak aku bertumpu pada internet free..
*
*
aku mendengar bebelan si cikgu yang 'plan' die lari
membuat jadual dan baru balik dari meeting
'sian jadi cikgu.. hari sabtu ni patutnya rehat..
ish ish ish.. '
*** hujan.. disini hujan sekejap hujan sekejap tidak
betik tiada makanan..

'harap maaf betik.. kamu perlu berdikari..
aku sedang mencari wang lebih untuk makanan kamu'
sesapa yang murah hati
dermalah kepada aku di CIMB
05150003556528 sebanyak RM 20..
dan aku akan gunakan sebaik-baiknya untuk menjaga betik
'sabar ea betik lagi 2 halangan untuk ko mendapat makanan
pertama kerja dan kedua gaji'

tadi dah dapat surat dari cimb
debit card dah sampai.. yeah..
aku tak puas hati betul kepada yang menjual
ebook yang disedut dari google...
ape nak jadi tak tau lah..
kalo nak jual ebook pergilah buat buku sendiri
pastu jual.. ni tidak.. copy, paste atau
parent directory : ebook pdf -html -htm -xxx
kat situ download pepuas..
yahoo aku plak dah set autorespon..
tapi macam tak jalan aje..
damn.. dah dicop spammer ke?

aku try hanta dari gmail ke yahoo..
*
*
tak dak tindakbalas lansung..
cih...
haram tak berbalas..
hampa..
pasni nak upload gambar terkini betik busyuk debab
die dah ada tuan yang baru..
joe nama die..
'mentang-mentang joe jaga die, belai die.. sedapnya... lemaknya'
ops ye.. gambar perut kosong betik akan diupload selepas ini..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena