Tuesday, January 01, 2008

Selamat Tahun Baru

welcome back
Selamat Tahun Baru :)
kepada Asmahani Hussein.. selamat hari jadi...

Kepada Yang mahu bekerja kat kulim..

under ncs is
keje kat lab intel
position: validation engineer
requirement: background OS, registry, raid, bios flashing,
tau pasal driver install / download / fail2 driver.. urm.. ngan rajin. tu je
emel ke edu.izham@gmail.com
nak sorang aje.. dan berkelayakan..
gaji ikut experience dan grad of course..

sedikit gambar lagi ihsan dari slr yazid :)Selamat tahun baru kengkawan...
pak tam.. ni la kawan aku yang lama tak jumpa... peh

8 Comment and put their link:

kakok said...

hepi new year..smga dgn pertambahan usia di thn baru ni, dimurahkan rezeki diberkatiNYA sllu.

yup..intel kulim mmg tgh cari org skrg ni..gud luck kpd sesapa yg berkelayakan :)

faith said...

wah cai..kwn ko dh kawin ko bile plak?

cai said...

@faith
aku lambat lagi.. dah ada keta.. baru la kawin.. kang bini aku mengandung, nak anta gi klinik senang.. target lesen keta,keta.. pastu baru pk hal kawin...

tz said...

slamat amik lesen keta cam kami.. puas ati amek lesen ngn duit sendiri..

chuckymarine said...

apsal pakai baju 2..cm bapak2 dong..;p...

edriaty said...

hahah..cam bapak budak..
made in indon.

ku(ai said...

best ape jadi indon.. serumpun juga dong... ekonomi yang jadi jurang antara kita :)

Anonymous said...

Salam bro..
link ke U_PermataYangHilangolehIbnuYusof.part06.rar tu ada problem la. minta upkan balik plz. member baru nak meningkatkan kuasa dalaman tahap 27 petala langit ni. wa keke keee

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena