Friday, January 25, 2008

Pagi tadi...

pergi ke tempat kerja..
ops lupa.. aku lupa.. skang aku part time driver,
part time top-up seller, part time promoter,
dll

kena jemput pelanggan dahulu...
hanta die ke tempat kerja..
beres..

sampai kat tempat ani..
aku yang tidak menyabarnya.. membuat muka hangin..
lambat.. aku yang lambat sebenarnya
jadi untuk mengelakkan dari dimarah..
aku buat-buat muka tertekan..

pastu ani berkata..
'ayg.. tadi kta baca buku permata yang hilang'
'ape?' balasku..
'buku permata yang hilang.. best..' kata ani

dalam hati aku..
'wtf.. aku cari buku tu gegila.. punyalah rare..
sampai part2 lostjewel dah hilang.. sori herman..
nasib kita serupa..'

'woowooo' aku tak bleh menahan perasaan untuk memiliki buku yang 'rare'
'nanti nak pinjam.. nak scan kat tempat raja'

yeah... terkabul jua permintaan aku selama ini
woooo

2 Comment and put their link:

Anonymous said...

...scan cantik2...pastu pdf kan...pastu share kan kt sini...umo 24 ni kita kena ada dah ilmu2 ni...sbb bila2 masa leh di ijab kabul...hehehe

Anonymous said...

owh.. itu sudah pasti.. aku scan bebaik.. pastu sharekan hahaha

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena