Wednesday, January 23, 2008

My brain became blank, blur and stuck in the mud

lambakan motor para pencari wang secara halal di Taman U, Skudai
sebelum aku pergi ke tempat kerja..
'orang lain cuti.. aku kerja' kata aku di dalam hati
'lain kali buat kerja sampai siap.' balas hati aku kepada aku..aku merenung.. dan merenung..
kenapa?.. idea membuat sistem ini tak terkeluar..
aku jadi bosan...
apesal ni.. otak aku kurang fokus...
esok dateline.. doakan malam ni siap sempurna..
aku mencari ilham lagi...
*** 3 batang rokok habis
damn.. apesal aku ini dipengaruhi nikotin
aku ni teringat URC.. nak juga mencubanya.. tapi. takpe lah..
mungkin ada orang lain yang nak cuba..
gambar ini aku snap di tempat terlarang(tempat yang tak leh bawak kamera)
aku sampai aje tempat kerja.. damn..
lupa 'top-up' modal.. damn..
lupa lagi nak masuk duit awek fit..
apesal banyak sangat aku lupa nih...
terus aku segerakan perkara yang aku lupa..
pastu balik dan mencari ilham...
sambil mendownload 'lostjewel' dari skim
close up dan blind shot disatukan.. sebab debunga ini tinggi lebih dari aku.
dan aku terlihat seekor tebuan sedang mencari madu..
cian die.. time cuti die kerja...
ilham pun tiba.. tapi zahari call.. 'cai aku nak pinjam blazer.'
nampaknya.. aku terpaksa balik semula.. unutk mendahulukan apa yang penting..

2 Comment and put their link:

Anonymous said...

chai...tu bukan tebuan...tapi kumbang chai...kumbang...=)

Anonymous said...

oh.. kumbang rupanya...
aku ingat ape tadi
sebab die ada kaler kuning tu...
macam tebuan aku tengok..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena