Friday, April 04, 2008

Thanks a lot Nuffnang

wehehe akhirnya..
memang betul.. 30 hari beb
nuffnang tak tipu..
kalo korang nak redeem..
amik 3 hari sebelum akhir bulan..
pastu tunggu sebulan baru dapat check..
nampaknya aku kumpul duit sahajalah..
dah terdesak.. ujung bulan aku redeem..
hehehe
klik gambar untuk besar :D
gembira hasil titik peluh aku.. heheh
*
*
*life aku tadi..
gi angsana.. ngan baju sama...
aku rasa aku dah tahap bukan aku dah nih
sib baik aku tak pakai baju warna pink..
disebabkan blog aku dibaca oleh orang tersayang maka
aku katakan saya sayang kamu..
tapi saya tak nak warna baju merah, pink ea..
ada berita baik untuk kamu.. nanti saya suh kamu simpan hasil titik peluh saya..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena