Sunday, April 13, 2008

Kamu perlu faham part 1

aku ini suka manga.. sepatah haram aku tak tau translate dari jepun ke bm.. tapi bila ada orang lain translate ke bi maka aku seronok.. manga ini satu kehidupan yang di buat untuk sindiran kepada seseorang atau sebuah oraganisasi atau sesbuah negara.. ia dibaca oleh para pembuang masa dan pencari hobi tetap..kebanyakannya para graduan.. bakal pemimpin.. ia satu konspirasi... salah satu ayat manga 'One Piece' yang boleh dijadikan ayat 'reverse psychology'

'No matter what might happen while you're in the town.. you gotta promise me yo'll never defy the world nobles.. even if people were to be killed right before your very eyes... you just have to pretend you didn't see anything!!!!'

nota kelelakian..
aku tak dapat tido..... ahhh aku dah kena penyakit insomnia


klik gambar untuk besar

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena