Monday, April 07, 2008

Peperiksaan Khas Akhir

peh.. syukur...
'bang.. tolong benti kat sri puteri.'
dan akhirnya aku ingin membebaskan diri dari konkongan
dunia bersempadan.. tak sabar aku nak update blog..
dan aku terus tepon raja..sambil menunggu..
aku menghisap rokok 4 hingga 5 batang
'eh.. sibuk jugak malam ni..' kataku sendirian
diatas jejantas..
menunggu orang tiada sekejap..
untuk lebih fokus..
menggunakan effect firework..
aku menangkap gambar lalulintas

aku jadi seronok.. yeah..
aku sudah tidak hirau...
aku biarkan segala-gala dugaan aku tadi
seperti lalulintas ini..
ia datang dan pergi..
dalam fikiran aku..selepas ini
aku boleh surfing..
ahh.. tidak dapat aku gambarkan keseronokan
aku sampai kat sri puteri ini

1 Comment and put their link:

abeming said...

leh tahan gambarnya...

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena