Thursday, April 10, 2008

Bunga Ros, Adsense, Nuffnang dan dot dot dot

aku balik ke rumah..
menghalang si siput dari masuk ke peti surat
kang dimakan surat kang susah plak aku

berkhayal tentang mimpi kelmarin..
mimpi tahi bintang.. seronok..
aku masih dapat bayangkan gambaran
tahi bintang jatuh ke bumi..
dan meletup.. banyak.. bukan satu bukan dua
banyak...

duduk dan berfikir tentang masa hadapan..
mengurut pinggang dan berfikir tentang seorang isteri
yang dapat mengurut badanku ini..
dari aku pergi chiang mai..

hari ini agak emo dengan berita..
media alternatif dan media yang biasa didengar dan dilihat
memang begitu adat resam maklumat..
kita kena cari maklumat yang betul..
jangan sampai bercakap tanpa fakta

oh.. dahulu aku tidak pernah tengok bunga ros
depan mata.. maksud aku yang semulajadi tumbuh melata..
kagum aku.. wangi woo
cantik syot.. cantik dan berbisa..
kecik kecik dah kiut
selepas itu aku pun balik..
sampai sahaja dirumah.. alangkah terkejutnya aku
didalam peti surat ada surat..
yeah... adsense dan nuffnang menjengah
ya.. hidup ini sungguh indah..
hasil penat lelah 2 bulan akhirnya berjaya juga
nampaknya aku dah dapat saluran
yang betul

2 Comment and put their link:

abeming said...

waaaa dah kaye dah...hehehe

Anonymous said...

belum lagi.. tu tiket pemula... aku baru nak atur strategi baru bermain dengan trafik..

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena