Sunday, April 13, 2008

Etika vs Impian

aku memikirkan tentang rancangan aku ke sepuluh
terdapat misi dan visi untuk mencapai RA ke 10 itu
aku membuat planner dengan harapan dapat menyiapkan
segala tugas dengan lebih berdisiplin..
erk.. haram tak terbuat..
aku kena lebih berdisiplin..
kamu mahu berjaya?
kamu kena berdisiplin..
Impian kamu apa?
Kamu mesti berdisiplin

pernah pergi kursus motivasi?
apa yang kamu dapat?
kamu bandingkan
Kursus motivasi vs Kolej Kehidupan
mana lebih berkesan?
Teori vs Praktikal
mana lebih berkesan?
Smart vs Hard
mana lebih berkesan?

owh
mestilah Kolej kehidupan+Praktikal+smart
itu pilihan aku..
Pilihan aku vs pilihan kamu?
mana kamu pilih..
sila sila
kita mesti berdisiplin

nota kaki
aku tak dapat tidur.. aku berdoa ada bidadari datang mengurut
aku.. perghgh berdarah hidung.. memang tak datang la bidadari itu

ops.. kita mesti berdisiplin

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena