Monday, April 07, 2008

Peperiksaan khas: Bahagian 4(ujian kesabaran dari tuhan)

jika anda tertinggal bahagian 1 sila baca sini
jika anda tertinggal bahagian 2 sila baca sini
jika anda tertinggal bahagian 3 sila baca sini

aku pergi ke Bahau
dengan adik aku.. dan selepas aku frust tak dapat pergi
ke Seremban untuk mengambil peperiksaan khas.
sejak aku frust ini.. aku tersilap panggil adik aku jadi gelaran
'ani', 'ayang' dan 'sayang'
gila lah aku ini...
gila bayang....
muka dia sudah banyak jerawat.. mungkin resdung
aku pergi teman dia separuh hari suntuk jenjalan..
banyak dugaan juga adik perempuan kita yang menigkat dewasa ini
dari aku tak dapat apa aku mahu..
aku berazam untuk dapatkan apa yang family aku mahu

dan berhasil.. membeli printer canon pixma 1880
beli handset abah..
dan lain lain lagi.. hari ini aku gembira.. semua tercapai..
maksud aku.. impian family tercapai..
aku aje belum lagi.. sabar.. untuk menjadi seorang suami penyabar
camni lah dugaan dia.. uhuhuhuhu
sampai ke malam aku tersilap nama.. damn..

1 Comment and put their link:

theaut said...

Bonuses y4p84b6g09 replica designer backpacks replica bags in uk b1z78i1y69 go e8x18p4g65 louis vuitton replica handbags replica bags philippines wholesale l4d85z3o73 zeal replica bags weblink j3g56o2f66 replica bags from korea

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena