Saturday, April 12, 2008

Kehidupan Baru aku

mungkin aku memilih..
mungkin aku ini ego..

tapi..
seperti kata orang..
ini aku.. aku bukan orang lain..
aku adalah aku..

kamu belajar.. aku belajar
kamu faham lain.. aku faham lain..
ada peluang?
kamu mahu ambil?
kalo risiko tak tinggi aku ambil
kamu?
kamu usahawan.. aku pra-usahawan

aku buat ikut jiwa
aku buat untuk kepuasan
kalau kamu tiada jiwa..
kamu buat apa yang kamu suka..
suka hati kamu.. hidup kamu..
suka hati aku.. hidup aku..
mungkin nanti kita bertemu di puncak bersama
atau salah seorang di antara kita..

kamu usaha.. aku usaha..
jalan?
jalan masing-masing..
ikut jiwa masing-masing...
jangan ikut rasa..
jangan ikut hati dan perasaan..
ikut jiwa.. kemana jiwa kita..
kita turutkan.. jika jiwa memberontak
kita berhenti dan fikirkan..

mungkin aku memilih..
mungkin aku ini ego..

~karya spontan pemikiran kehidupan baru~
oleh cai yang lapar..

Terima kasih kepada FoxK1d,Raja,Fit,Yazid,Sarmi
dan link-link di sidebarku
sumbangan kamu tidak ternilai untuk aku
belajar..

ops tidak lupa juga jiran aku yang pemurah..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena