Tuesday, April 08, 2008

Impianku sebelum kahwin

Zahari baru balik dari Chiang Mai.. pendek kata..
dia baru balik dari Golden Triangle..
diantara Thailand, Laos dan Myanmar..

aku jeles... aku terlalu jeles..
'kat situ memang syurga bagi kaum Adam
seperti aku.. 3 hari pergi.. 3 kali massage'
aku terlopong.. tak terbayang aku dimassage

'massage ni memang menyeronokkan..
pokok pangkal iman.. jika kuat..
ia tidak jadi hal.. yang jadi hal..
jika iman tertinggal di Malaysia
'

'disana kamu boleh jadi seperti raja hanya RM 2000'
aku mendengar dengan penuh imaginasi..
'bayangkan kau massage.. ko bogel dan wanita
yang massage kau pun bogel jua'
hampir berdarah hidung aku membayangkan..
'ada RM40 dah bleh massage dah..
..ada RM200 ko dah bleh em em dah'

to be continue...

1 Comment and put their link:

Azhar Ahmad said...

tidaklah saya suka di massage2 sebegitu

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena