Wednesday, April 09, 2008

Manusia semakin kejam Part1(Video Minah Rempit Peragut)

selepas ini aku akan paparkan kekejaman manusia
di blog aku...
harap anda sanggup tengok..
jika tidak..
anda memang tidak menerima hakikat kekejaman manusia
anda masih menyangka tiada manusia kejam..

ada 2 versi kisah kejam ini

credit: MR.G/Ehoza
versi 1:
ni psl ksh cinta 3 segi...
pompuan nih berlaku curang kt tunang dia...
tunang dia mrh lalu g bunuh balak yg dok ngendeng ngn awek dia...
ps2 tunang dia dihukum bunuh...
kemudian mmbr2 tunang dia x puas hati...
tuh yg depa cari pompuan yg curang tu dn diblasah smpi mati...

versi 2:
terjadi kt indonesia...
mmg minah nih meragut...
pstu kene hambat,dan diblasah ramai2....

kejam bukan.. jika anda tidak mahu lihat
video ini.. turn off komputer anda tanda protes atau
tumbuk monitor anda tanda protes atau ludah ke langit
akhirnya jatuh ke muka anda sendiri tanda protes..

versi 3(Pembetulan dari kesilapan info) Terima kasih
ini adalah pembetulan.. dari seorang hamba Allah
Ralat.. ni bukan video minah rempit kena bantai.
Video ni berlaku di Iraq, percintaan antara Puak Sunnah dan Puak Syiah Yazidiah.
Dua-dua puak memang bermusuhan. Kalau tak silap aku,
perempuan tu dari Syiah Yazidiah. Sebab apa video ni asal dari Iraq,

PERTAMA: Berita ni pernah keluar dalam Harian Metro tahun lepas,
hanya satu gambar perempuan berbaju merah dipaparkan.

KEDUA: Tengok kepada kakis yang menyepak menerajang perempuan tu,
semua pakai kasut. Sebab menurut pemgamatan aku, takde SEKOR yang pakai slipar atau sandal.
Orang ARAB ni, walau macam mana situasipun diaorang mesti pakai kasut.
Aku dah pernah menetap kat salah sebuah negara arab dah 5 tahun,
jarang yang pakai selipar kalau ke mana-mana.
HARAP kita dapat memperbetulkan balik salah sangka ni.

selepas ini aku akan paparkan kekejaman manusia
perempuan ini mati kena pukul dengan lelaki..
duh... kejamnya hukuman manusia yang tak faham apa itu
buat baik dibalas baik buat jahat dibalas jahat
ini bukan sama tara.. ini melampaui batas akal..
dipengaruhi nafsu amarah yang meluap-luap
inilah kata orang tua.. nafsu didepan.. akal? akal tak da la..
ntah mana dibuang ntah.. tertinggal kat rumah la tu
belajar moral/agama tapi tak faham-faham..
ish ish ish..

di blog aku...
harap anda sanggup tengok..
jika tidak..
anda memang tidak menerima hakikat kekejaman manusia
anda masih menyangka tiada manusia kejam..

kejam bukan.. jika anda tidak mahu lihat
video ini.. turn off komputer anda tanda protes atau
tumbuk monitor anda tanda protes atau ludah ke langit
akhirnya jatuh ke muka anda sendiri tanda protes..

Okid - Derita

Buka mata dan lihatlah
Insan kecil yang tak berdosa
Jadi mainan dan hinaan semua
Manusia yang tiada berpedoman

Apakah salah mereka
Menjadi mangsa yang terbiar
Dia disiksa tanpa rasa simpati
Hanya melihat darah merah
Mengalir ke bumi

korus:
Sengsara kan terasa
Di sepanjang hayatnya
Tangisan tak bersuara
Insan yang sekecil itu
Merasa peritnya derita
Ditanggung jua

Mengapa dia disiksa
Hingga lesu tak bermaya
Haruskah kita menyaksikan
Penderitaan pada mereka

Apa nasib mereka
Jika ini masih terjadi
Kita sama-sama membantu
Melindungi hidup mereka

Mereka perlukan perhatian
Bukan penyiksaan yang diminta
Berikan kasih dan belaian mesramu
Moga diberi petunjuk dan hidayat yang sejati

video
More>>>

6 Comment and put their link:

tz said...

takut nye.. mati cenggitu aje..

tz said...

erk! nak muntah rase tengok..

فيصل said...

tu la... terkejut beruk aku.. siap baling batu tu.. aku rasa pecah kepala tu..

tz said...

yg cite first tu aku ade dgr gak..siap ade lagu lagi kan.. cinta 3 segi..

Anonymous said...

Ralat.. ni bukan video minah rempit kena bantai. Video ni berlaku di Iraq, percintaan antara Puak Sunnah dan Puak Syiah Yazidiah. Dua-dua puak memang bermusuhan. Kalau tak silap aku, perempuan tu dari Syiah Yazidiah. Sebab apa video ni asal dari Iraq, PERTAMA: Berita ni pernah keluar dalam Harian Metro tahun lepas, hanya satu gambar perempuan berbaju merah dipaparkan. KEDUA: Tengok kepada kakis yang menyepak menerajang perempuan tu, semua pakai kasut. Sebab menurut pemgamatan aku, takde SEKOR yang pakai slipar atau sandal. Orang ARAB ni, walau macam mana situasipun diaorang mesti pakai kasut. Aku dah pernah menetap kat salah sebuah negara arab dah 5 tahun, jarang yang pakai selipar kalau ke mana-mana. HARAP kita dapat memperbetulkan balik salah sangka ni.

Anonymous said...

Ralat.. ni bukan video minah rempit kena bantai. Video ni berlaku di Iraq, percintaan antara Puak Sunnah dan Puak Syiah Yazidiah. Dua-dua puak memang bermusuhan. Kalau tak silap aku, perempuan tu dari Syiah Yazidiah. Sebab apa video ni asal dari Iraq, PERTAMA: Berita ni pernah keluar dalam Harian Metro tahun lepas, hanya satu gambar perempuan berbaju merah dipaparkan. KEDUA: Tengok kepada kakis yang menyepak menerajang perempuan tu, semua pakai kasut. Sebab menurut pemgamatan aku, takde SEKOR yang pakai slipar atau sandal. Orang ARAB ni, walau macam mana situasipun diaorang mesti pakai kasut. Aku dah pernah menetap kat salah sebuah negara arab dah 5 tahun, jarang yang pakai selipar kalau ke mana-mana. HARAP kita dapat memperbetulkan balik salah sangka ni.

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena