Monday, April 07, 2008

Peperiksaan khas: Bahagian 5(ujian kesabaran dari tuhan)

jika anda tertinggal bahagian 1 sila baca sini
jika anda tertinggal bahagian 2 sila baca sini
jika anda tertinggal bahagian 3 sila baca sini
jika anda tertinggal bahagian 4 sila baca sini
Balik lah...
akhirnya aku balik.. dengan bas yang ikut mood..
fakkk... aku hangin selepas episod tidak dapat
pergi mengambil peperiksaan khas..
sabar.. sabar.. sabar.. sampai bila?


huh.. aku pun amik keputusan menunggu.. menunggu lagi?

damn.. letih syot.. jiran aku dari kul 7-9 tak dak bas lalu depan rumah
aku 10-11.30 baru ada bas..
aku menyumpah seranah didalam hati
akhirnya sampai jua ke Bahau..
tanya tiket..
dan tiada.. semua pukul 4.00PM
fakkk. aku pergi ke stesen ketapi.. tanya..
4.30PM

pukul 12.. sampai kul 4 aku mahu buat apa?
aku sudah penat.. letih..
jikalau ada gadis mahu urut aku atau melakukan lebih dari itu
aku rela.. aku rela.. aku tak sanggup menunggu lebih lama

inilah dugaan untuk menjadi seorang suami yang penyabar.. ceh..
*=1 jam
*
*
*
3 jam.. bayangkan 3 jam yang bosan..
tidak dapat aku nak lalui lagi
akhirnya bas sampai..
CAJ 6600.. yeah.. bas tambahan.. &^87^*&^%*
aku hangin.. masuk aje macam sauna.. habis toksin aku
suma keluar..

aku redha dengan segala ujian/peperiksaan khas dari tuhan..
ini untuk aku melihat keadaan di sekeliling..
aku terus tidur.. akhirnya sampai segamat.. wow.. tayangan free..
dah dah.. tido.. baik aku tido sambil melihat permandangan...

4 Comment and put their link:

abeming said...

heheh...sempat aje ko rakam ye...

edriaty said...

hahahah... 3gp xdak ka?

Anonymous said...

ramai juga yg attend exam ni ea..

فيصل said...

@sarmi
mananya.. tu pelega tekanan emosi yang aku alami.. hahahaha celik je tengok diorang ringan-ringan..

@edriati
tak sempat.. kalo aku ada dslr dan lens zoom gegila memang aku rakam dan upload ke badabing2009.ning.com

@tz
hua.. ni exam mana? peperiksaan khas dari tuhan ke yang peperiksaan khas yang aku tak dapat attend :(

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena