Monday, April 07, 2008

Peperiksaan khas: Bahagian 3(ujian kesabaran dari tuhan)

jika anda tertinggal bahagian 1 sila baca sini
jika anda tertinggal bahagian 2 sila baca sini

sampai pun rumah.. 6.30 AM..
bas ke Seremban sudah terlepas
'ham jadah'.. kata aku..
gila.. dugaan menunggu ini sungguh perit...
tapi aku dah lepas 2 dugaan..
lega.. sekarang dugaan menunggu bas ke Bahau.. dan Bahau ke Seremban
dan pukul 9.00 AM sudah habis.. damn

'adakah ini dugaan yang dilalui raja?'
aku berkata di dalam hati...
perit, sedih semua emosi bercampur gaul..
nasib baik ada 'si gebu busuk' kucing peliharaan adik aku..
sungguh hiperaktif.. susah gila aku nak tengok 'si gebu' ini berehat

dan aku melayan karenah sigebu ini sampailah aku tertidur kepenantan
ekor tupainya sungguh menggoda aku..
aku belai dan belai dan belai.. sampai aku tertidur
damn.. tidur.. aku mahu tidur..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena