Saturday, April 19, 2008

Kehidupan di Serting melalui Celcom Broadband 128kb/s huhu

aku rasa tertekan.. ingin sahaja balik ke Taman Universiti.. nasib baik rumah sebelah ada jual rokok.. tak adalah aku tertekan sangat.. pasang pendrive tak detect.. 'USB devices malfunction' katanya.. erk.. aku format lagi komputer ini.. damn.. dah la banyak harta karun dalam 'external HD' adoila.. betul la.. time tu niat aku buruk gila.. ingin menonton video-video terhangat.. ahirnya haram tak dapat tengok.. uhuhuhuhu :(

aku keseorangan di rumah.. selain mendownload menggunakan IDM 5.0.9 crack.. sedap juga.. sambil tidur download sahaja.. esok tengok.. yeah.. puas hati..
tengok gambar itu.. itulah kali terakhir aku cuba repair.. kalau ditakdirkan rosak.. maka aku redha.. uhuhuhu.. hari ini kena temankan adik aku interview.. dua orang terus.. adik ketiga aku dah bekerja kat farmasi di serdang.. ok apa.. tinggal lagi dua..

tiada yang menggembirakan selain melihat aktiviti orang tua aku.. biasalah umur 54 tahun apalah sangat.. yang dia hendak tengok anak-anak berjaya.. tengok reban ayam, kolam ikan dan banyak tanaman untuk generasi seterusnya.. aduhai.. sudah tua bapak aku.. aku pula bercita-cita ingin membuat pelbagai 'kandang' dan menggunakan adsense
sukar sekali guna satu 'kandang' kena buat lebih 50 blog+website dengan niche berlainan
ada yang income sehari USD 0.01 ada yang masyuk..hai.. masa oh masa.. sukar kalau nak harap 1 sahaja blog/site yang ber'income'.. selepas ini bertaburanlah blog aku/website aku.. kalau aku buat 1000 website dan satu website bleh dapat USD 0.01 maka sehari aku akan dapat USD 10. kalaulah satu website tu 0.01.. itu rancangan.. mungkin aku start bulan 5 ini.. mari kearah kebebasan kewangan
nampaknya benih-benih pokok sudah nampak..dan disitulah aku menghisap rokok di kebun belakang rumah ini.. aduh.. panas sungguh Negeri Sembilan.. setiap hari akku bersauna di bilik.. walaupun ada internet.. tetapi aku tidak tahan.. aduh... kena plan untuk rumah sendiri nanti.. cari yang mempunyai aliran udara dari luar ke dalam... jimat tenaga elektrik..

jemput makan.. aku lapar.. mungkin aku sambung esok.

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena