Tuesday, April 08, 2008

Mimpi.. Tahi bintang jatuh.. Aku bingung

aku bermimpi aneh...
Tahi bintang jatuh.. bukan sedikit tetapi banyak
dan cantik.. tapi itu bukan ceritanya

tadi...
aku disalah anggap...
melihat wanita aka cuci mata..
ops sebelum itu.. aku bertekad berhenti merokok
tetapi tak boleh sekali harung
slow-slow orang kata..
lalu rokokku dipegang oleh wanita..
dia sebagai pegawai kehidupan aku..
aku mula berlatih 4 rokok sahaja
*
kembali ke cerita disalah anggap tadi
aku mencari lighter.. tetapi itulah..
anggapan orang
aku mencuci mata..
*
suka hati.. aku tiada peduli asal aku bahagia
*
aku bermimpi aneh...
Tahi bintang jatuh.. bukan sedikit tetapi banyak
dan cantik.. tapi itu bukan ceritanya

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena