Thursday, March 06, 2008

Yeah.. webmaster utusan cool

lega aku utusan dah patch bugs dia.. hehe
setel.. baru bleh aku letak kat blog..

===========================================================
Assalamualaikum Tuan

Tujuan saya untuk menegur adalah untuk memberitahu
website tuan mempunyai bugs dimana saya boleh melihat code asp tuan

website utusan adalah yang terbagus.. dan terbaik.. senang difahami
mutu yang tinggi.. saya kagum...

tetapi saya takut kalau-kalau ada orang yang tak bertanggungjawab
ingin merosakkan sistem tuan dan mengkaji lebih dalam lagi..

proof of concept
xxxxxxx (dihilangkan..)
dll

kena patch sikit rasanya..
saya bukannya bijak sangat..
===========================================================

dan tadi dapat balasan dari Utusan Online

===========================================================
Assalamualaikum



Terima kasih di atas makluman saudara mengenai kelemahan dalam sistem kami. Perkara tersebut tidak sepatutnya terjadi dan saya amat berterima kasih kerana saudara telah memaklumkan kepada kami sebelum masalah yang lebih serius terjadi.



Yang menghargai,



Hasani Hassan

Pengarang Perkhidmatan Online/Online Service Editor

Utusan Melayu (M) Bhd

46M Jalan Lima Off Jalan Chan Sow Lin

55200 Kuala Lumpur

Tel: 03-92217055

Faks: 03-92227876

email: online@utusan.com.my

website: www.utusan.com.my & www.kosmo.com.my
===========================================================

4 Comment and put their link:

Anonymous said...

hahahhahaha... aku kenal si hasani tu..mse kompeni lame dulu.. dia slalu datang.. server utusan,putera, and berkaitan ade kt data centre opis aku dulu..

tak we all.. tak suke dia.. ade la kes kes tertentu... =)

Anonymous said...

pembetulan...

TAPI we all.. tak suke dia.. ade la kes kes tertentu... =)

edriaty said...

wah.hebat kamu kucai.

tz...amende ko cite tuh beb.
cakap cam kel jek.hahahahha

Yazid Husain said...

gilalah kucai baik hati betul. semoga tindakan akan menambah rezeki ko hendak-Nya

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena