Friday, March 21, 2008

Mimpi indah lagi....

semalam aku mimpi 'best' err.. tapi itu
tak termasuk dalam topik post mimpi indah aku..

aku tidak ingat bagaimana permulaan mimpi aku..
tapi... yang aku tahu aku mimpi ada orang baya
peniaga duit Rm20 lama aku duk tepi tengok aje..
banyaknya duit dia..

aku tidak igat lagi.. tapi aku ingat
situasi geweng mencari kucing milik aweknya
'cai.. ko ada nampak kucing awek aku x?'
aku pun menjawab. ' tak da..' tiba tiba.. aku tergerak untuk
pergi tengok ke dalam locker aku..
aku masuk aje.. ada satu kucing berbalut t-shirt putih..
aku bukakkan t-shirt putih tu dan pegang serta bawa bagi kat geweng
'tima kasih cai' pap... aku terjaga...

aku mimpi hujan... air melimpah ruah...
bawah sana banjir.. jiran kau mintak tolong..

nampaknya start dari semalam aku mimpi situasi
yang tak pernah aku mimpi

start dari wang ringgit - > kucing - > air hujan mengalir

kena study balik nowsms..
bersedialah kamu belanja aku wahai 3 gadis sunti..

0 Comment and put their link:

Recent Post

© 2011 ~Menempuh Arus Masa-Life-Photography~, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena